1. آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد ؟
پاسخ : شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید . برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحهای منتقل میشوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد .
برای تغییر ایمیل، با همان ایمیلی که ثبت نام کردهاید به ghaffari273@gmail.com ایمیل بزنید .
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط میتوانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید .
2. چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است ؟
پاسخ: لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید . به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند . توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز .
3. آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم ؟
پاسخ : برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود .
ثبت و پیگیری سفارش
1. دوست دارم از پارس استیل خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من میرسد ؟
پاسخ : علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت پارس استیل ، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد . نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد . برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت پارس استیل با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید .
همچنین پارس استیل با بیش از 7 سال سابقه فعالیت و تحویل موفق سفارشات به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده است . بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد فیلیپس استفاده کنید .
2. آیا برای خرید از پارس استیل ، حتما باید در سایت عضو باشم ؟
پاسخ : خیر، شما میتوانید بدون وارد شدن به سایت کالا را به سبد خرید اضافه کنید، و برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش، فقط اطلاعات خود را وارد و سفارش را تکمیل کنید .
البته با عضویت در پارس استیل میتوانید :
– سریعتر و سادهتر خرید کنید .
– به سادگی سوابق خرید و فعالیتهای خود را مدیریت کنید .
– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید .
– در جریان فروشهای ویژه قرار گیرید .
3. آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم ؟
پاسخ : شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید . رسیدگی و پردازش سفارشهایی که در ساعتهای غیرکاری (از ساعت 17 تا 8 صبح) ثبت میشوند، در اولین ساعتهای کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد .
4. از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم ؟
پاسخ : پارس استیل با ارسال پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند . همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید .
5. آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم ؟
پاسخ : خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت پارس استیل با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شدهاند .
6. میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم ؟
پاسخ : تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید .
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید . از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پشتیبانی تماس بگیرید .
7. بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با پارس استیل تماس بگیرم ؟
پاسخ : خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش پارس استیل با شما تماس خواهند گرفت .
8. میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم ؟
پاسخ : خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند .
پرداخت
1. مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم ؟
پاسخ : شما به صورت بانکی یا اینترنتی میتوانید پرداخت خود را انجام دهید و هنگام ثبت سفارش در مرحله پرداخت و ثبت سبد روش پرداخت خود را انتخاب کنید .
همگی کاربران پارس استیل میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فیلیپس، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند .
همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حسابهای اعلام شده در سایت پارس استیل برای همه کاربران وجود دارد .
2. با استفاده از کارت کدام بانکها میتوان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد ؟
پاسخ : شما میتوانید با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت پارس استیل هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید .
هم اکنون بانکهای آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرضالحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند .
3. ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد ؟
پاسخ : گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود . اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد . در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود .