1. آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد ؟
پاسخ : شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید . برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد .
برای تغییر ایمیل، با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به ghaffari273@gmail.com ایمیل بزنید .
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید .
2. چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است ؟
پاسخ: لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید . به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند . توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز .
3. آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم ؟
پاسخ : برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود .

ثبت و پیگیری سفارش

1. دوست دارم از پارس استیل  خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد ؟
پاسخ : علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت پارس استیل ، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد . نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد . برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت پارس استیل  با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید .
همچنین پارس استیل  با بیش از 7 سال سابقه فعالیت و تحویل موفق سفارشات به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده است . بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد فیلیپس استفاده کنید .

2. آیا برای خرید از پارس استیل ، حتما باید در سایت عضو باشم ؟
پاسخ : خیر، شما میتوانید بدون وارد شدن به سایت کالا را به سبد خرید اضافه کنید، و برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش، فقط اطلاعات خود را وارد و سفارش را تکمیل کنید .
البته با عضویت در پارس استیل  می‌توانید :
– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید .
– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید .
– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید .
– در جریان فروش‌های ویژه قرار گیرید .

3. آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟
پاسخ : شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید . رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت 17 تا 8 صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد .
4. از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم ؟
پاسخ : پارس استیل  با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند . همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید .
5. آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم ؟
پاسخ : خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت پارس استیل  با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند .
6. می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم ؟
پاسخ : تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید .
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید . از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پشتیبانی تماس بگیرید .
7. بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با پارس استیل  تماس بگیرم ؟
پاسخ : خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش  پارس استیل  با شما تماس خواهند گرفت .
8. می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم ؟
پاسخ : خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند .

پرداخت

1. مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم ؟
پاسخ : شما به صورت بانکی یا اینترنتی می‏‌توانید پرداخت خود را انجام دهید و هنگام ثبت سفارش در مرحله پرداخت و ثبت سبد روش پرداخت خود را انتخاب کنید .
همگی کاربران پارس استیل  می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فیلیپس، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند .
همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌های اعلام شده در سایت پارس استیل برای همه کاربران وجود دارد .
2. با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد ؟
پاسخ : شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت پارس استیل  هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید .
هم اکنون بانک‌های آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرض‌الحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند .
3. ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد ؟
پاسخ : گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود . اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد . در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود .