یکی از مسائل مهم در خرید اینترنتی اعتماد به سایت فروشنده است، در این صفحه می خواهیم به شما راهکارهایی که می توانید برای خرید اینترنتی مطمئن باشید را به شما اعلام کنیم.

مهمترین موردی که فروشگاه اینترنتی باید داشته باشد، اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی است، بدون شکن میتوان گفت تمام سایتهایی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند از طریق مراجع قانونی قابل ردیابی و پیگیری هستند.

در خرید اینترنتی حتما چک کنید که سایت فروشگاه اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد و در صورتی که سایت نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) نداشته باشد فاقد اعتبار است، لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی پارس استیل دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد که می توانید در پایین همین صفحه ( فوتر سایت) نماد اعتماد الکترونیک را بررسی نمایید.

در کنار نماد اعتماد الکترونیک، پاسخگویی فروشنده هنگام تماس تلفنی، داشتن دفتر ادرس کار، درگاه پرداخت امن بانکی مواردی هستند که شما می توانید هنگام خرید اینترنتی به عنوان امتیار در نظر بگیرید

(سایت پارس استیل دارای نماد اعتماد الکترونیک، تاییده ارشاد ، درگاه پرداخت امن بانکی و دفتر کار حضوری در تهران و جنت آباد است)