خرید عمده زودپز پارس استیل

سایت پارس استیل را با هدف تمرکز بر روی محصولات پارس استیل راه اندازی کردیم و توانستیم در این مدت کوتاه به مرجع مناسبی برای طرفداران این برند تبدیل شویم. تغییر و تحولات سایت در این مدت اخیر ناشی از روحیه انعطاف پذیر و تفکر رو به جلوی ما در سایت پارس استیل است. بخش جدید پارس استیل با هدف گسترش فعالیت در دیگر شهر ها از این لحظه آغاز به کار می کند.

از امروز این امکان برای همکاران و فروشنده های عزیز فراهم است که زودپز های پارس استیل  را با قیمت بسیار پایین و به صورت عمده از سایت پارس استیل خریداری کنند. اگر صاحب مغازه و یا فروشگاه اینترنتی در سطح ایران هستید می توانید از این امکان استفاده کنید. سعی ما این است که در کمترین قیمت ممکن محصولات پارس استیل را در اختیار شما قرار دهیم.

موارد مهم

  1. تمام محصولاتی که به همکاران داده می شوند شامل 3 سال گارانتی شرکت پارس استیل است.
  2. فروش فقط به صورت نقدی است و فعلا به صورت اعتباری انجام نمی شود.
  3. تمامی محصولات به صورت آکبند در اختیار همکاران قرار می گیرد.
  4. فروش همکاری به تمام نقاط ایران میسر است.

 

چگونه عضو سیستم همکاری پارس استیل شویم؟

ما سعی کرده ایم کمترین محدودیت را برای همکاران عزیز قرار دهیم. کافیست مراحل زیر را برای عضویت در سیستم همکاری انجام دهید:

  1. تماس با دفتر پارس استیل و اعلام شروع همکاری. شما می توانید با آی دی تلگرام@ghaffari273 و یا شماره تماس 09190395257 تماس حاصل نمایید.
  2. لیست قیمت همکار برای شما ارسال می شود.
  3. شما برای خرید اول حداقل 6 زودپز باید خریداری کنید تا ما شما رو به صورت رسمی به لیست همکاران اضافه کنیم.
  4. بعد از خرید اول، ما شما را در کانال همکار سایت پارس استیل اضافه می کنیم تا همواره به موجودی ها جدید، قیمت های روز و اطلاعیه ها دسترسی پیدا کنید.

 

نکته مهم: محدودیت خرید فقط برای خرید اول وجود دارد شما بعد از خرید اول و اضافه شدن به لیست همکاران، می توانید خرید تکی هم با قیمت همکار داشته باشید.

 

نکته مهم: شما اگر صاحب فروشگاه اینترنتی هستید می توانید محصولات را در سایتتان موجود کنید و بعد از فروش محصول به ما اطلاع دهید تا ما مستقیم برای مشتریان شما ارسال کنیم. و نکته مهم در این مورد این است که همواره باید از موجودی ما اطلاع داشته باشید تا در سایتتان اعمال کنید.

قوانین :

تسویه حساب به صورت نقدی می باشد.

تسویه حساب قبل از ارسال کالا صورت میگیرد.

ارسال کالا از کارخانه پارس استیل  می شود.

محصولات توسط باربری/ پست / اتوبوس  به ادرس همکار ارسال می شود.

برای خرید از سایت پارس استیل سوالی در ذهن شما باقی مانده است ؟ با ما تماس بگیرید 28425441-021